архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » огляд комп. графіки, огляд фото

Книжковий ліс і журнальне море: креативна реклама стікерів-закладок

понеділок, 4 Липень 2011, Переглядів: 2,818

Книжковий ліс і журнальне море: креативна реклама стікерів-закладок (2)

Робочий день пройшовши до половини, я опинився в похмурому лісі. Ліс з книг, в яких потрібно зорієнтуватися, – знайома картина і для студента, і для офісного працівника. Креативна реклама зображує гори невпорядкованою інформації, хоча, пардон, якраз гір тут і не вистачає: є тільки бурхливе море, дрімучий ліс і місто, в якому можна заблукати.

За своє життя людина може прочитати ціле море книг. Але, на жаль, інформація, яку він черпає з різноманітних видань, часто як у воду кане. Так що спеціальні стікери-закладки аж ніяк не завадять у навігації по океану чужих думок, нагадує креативна реклама .

Слоган креативної реклами – «Знайди свій шлях» («Find your way»). У цьому лісі герої казок залишали зарубки на деревах або кидали камінці на дорогу, щоб благополучно повернутися додому. В інформаційній частіше такими розпізнавальними знаками можуть служити закладки-стікери, які самовільно не випадуть з книжки, як звичайні смужки паперу.

Придумали забавну книжкову рекламу співробітники сінгапурського відділення креативного агентства «DDB».



Подібні публікації:

  1. Креативна фармацевтична реклама
  2. Обстановка з біографією: креативна реклама готелю
  3. Звільніть собаку від перспективи розтовстіти: креативна реклама корму
  4. Чи є вай-фай в поїзді: американська креативна реклама

Залиште свої враження!



z