архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » ВІДЕО, Мейд Ін Юкрейн :), огляд комп. графіки, предметний дизайн

Стиль першого справжнього англійського пабу в Україну (Liverpool English Pub) від

п`ятниця, 16 Вересень 2011, Переглядів: 1,681

Стиль першого справжнього англійського пабу в Україну (Liverpool English Pub) від  (1)

У студії Reynolds and Reyner створили неповторний консервативний фірмовий стиль для першого справжнього англійського пабу в Україну (Liverpool English Pub).

При роботі над проектом важливо було передати в стилістиці спадкоємність з класичною Англією, а точніше з її відомим портовим містом Ліверпуль. Саме з цієї причини першим етапом роботи став аналіз історії та ключових елементів логотипу і назви міста.

Олександр Андрєєв : «Символ Ліверпуля – птах Лайвер. Ця пташка щось подібне легендарних птахів Фенікс або Сирин – не було в природі такий, проте вчені на повному серйозі сперечаються, який вид вимерлих пернатих міг бути її прототипом. Сама по собі вона є символом не тільки міста, але і лежить в основі герба відомого футбольного клубу. Друга ж частина назви міста означає водойму оскільки місто розташоване біля моря ».

Артем Кулик : «Завершивши етап аналізу, ми визначили три основні елементи, які потрібно було об’єднати в логотипі: птицю Лайвер, розташування біля моря і геральдичну стилістику, властиву Англії часів зародження міста Liverpool. Це і лягло в основу логотипу та стилю всього бренду ».

Проект розроблений спільно з маркетинговим агентством Pure:
Роман Матис, Pure : «Беручись за позиціонування об’єктів, які корінням походять з інших культур, важливо не забувати про ментальність цільової аудиторії. Це дуже цікава і захоплююча робота, вона передбачає синтез таких елементів, які часом здаються непоєднуваними. Потрібно завжди балансувати на грані між образами в голові споживача і необхідністю створити якісний і самобутній продукт. По-моєму, у випадку з пабом Liverpool нам це вдалося ».

Андрій Михашула, Pure : «Кожен брейнстормінг – це змагання двох понять” подобається “і” доцільно “. Завжди є багато аргументації і з однієї, й іншої сторони. Але в цьому випадку маркетингове “доцільно” і дизайнерське “подобається” знайшли спільну мову дуже швидко, чого ми і зобов’язані появі такого якісного продукту ».

http://reynoldsandreyner.com/



Подібні публікації:

  1. Торговий центр Liverpool від Rojkind Arquitectos. Уіскілукан, Мексика.
  2. Бренд, фірмовий стиль і логотип. Їх відмінності.
  3. Фірмовий стиль магазинчику дизайну oooo.com.ua від студії Юрка Гуцуляка
  4. Фірмовий стиль, основи

Залиште свої враження!



z