архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » огляд комп. графіки

Дешево і самокритично: іронічна реклама готелів економ класу

вівторок, 4 Жовтень 2011, Переглядів: 1,068

Дешево і самокритично: іронічна реклама готелів економ класу (4)

Самоіронія – птах рідкісний і напевно занесений до Червоної книги. А вже в рекламі і зовсім майже не зустрічається. Нас же зараз цікавить забавна реклама готелю, розрахованого на небагатих постояльців. Креативні плакати звертають мінуси в плюси: кожен недолік сервісу – ще один привід для гордості. Посилання постерів: так, ми втрачаємо ваші речі, але як же майстерно ми це робимо!

Іронічна реклама готелів економ розповідає гірку правду, підсолоджену словами «прекрасно», «блискуче» і «чудово». Саме вони – винуватці самоіронії. Креативні плакати містять вибачення за те, що персонал: чудово вміє втрачати речі постояльців, чудово обходиться без чарівних слів на кшталт «Ласкаво просимо», краще за всіх ігнорує скарги і чудово може вломитися в номер в позаурочний час.

А найголовніше, як завжди, написано дрібним шрифтом – що така практика триває вже 40 років. Значить, не все так погано. Самокритичну рекламу готелю придумали в голландському креативному агентстві «Kessels Kramer».



Подібні публікації:

  1. Креативна іронічна реклама молока, яку заборонили
  2. Обстановка з біографією: креативна реклама готелю
  3. Волосяне лихо: оригінальна реклама епілятора
  4. «Дивлячись на світ очима дитини»: кумедна реклама дитячого магазину

Залиште свої враження!



z