архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » графіка, огляд комп. графіки, СТАТТІ

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2.

четвер, 6 Жовтень 2011, Переглядів: 2,591

Проект «Logolounge» підводить підсумки минулого 2010 року в дизайні логотипів. У першій частині розглядалися такі тенденції: «Градієнти», «Малолітки», «Вібрація», «О», «Планета Земля», «Монолинії», «Серії», «Коричневий колір».

Просимо вибачення за такий тривалий перерва між 1-й і 2-ю частиною публікації. Бажаючі можуть освіжити тему публікації в першій частині і повернутися до продовження, яке слідує далі.

Лупа

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Лупа)

1) Helius Creative Advertising, GearSwap.com 2) Gardner Design, Pauline Reese & Blake Behrns 3) Carol Gravelle Graphic Design, Los Padres ForestWatch 4) Pierpoint Design + Branding, Rep Cafe

Цей прийом доводить, що деяке втручання в графіку дійсно може зняти напруженість. Будь-який з цих лого міг би обійтися без білої присипки. Але це допомагає надати їм вигляд ручної роботи та зробити більш доступними. Візуальні ефекти пом’ятості, складок, зношеності і запраності були популярні багато років. Вони мають деякі власні риси, які їх відрізняють від ознак навмисних катувань.

Подібний ефект бризгів на поверхні лого не завжди універсальний. Найчастіше його застосовують лише до певних областях знака. Місця бризок виступають контрформою, відкриваючи нижній шар, що часто асоціюється з результатом високого друку, який має ненадруковані місця. Бо тільки окремі області лого можуть містити цей ефект, то логотипи як би живуть однією ногою в минулому, а інший в майбутньому.

Концентричні лінії

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Концентричні лінії)

1) Notamedia, gogol.tv 2) Sommese Design, State College State Theatre 3) Clover Creative Group, LLC, CLOVR Media Inc. 4) Vectory Belle, Web Application

Концентричні лінії розсовують кордони до прийнятного рівня деталізації і збереження форми контуру. Але ця добірка логотипів зачаровує глядача майже гіпнотичний-оптично-містичним ефектом. Тонкі концентричні лінії, що повторюють контур, можуть досягти і ефекту поперечного перерізу дерева, що розповідає всю історію життя. Це може бути розповіддю про подорож або хронологією процесу.

Такі знаки в деякому роді результат схрещування спірограми з торішнього звіту і жувальних цукерок (Jawbreakers) зі звіту 2008-го року. Багато хто з них можуть допомогти вам відчути себе Тімоті Лірі . Подібні знаки можуть виступати як основою, так і частиною логотипа. І в обох випадках вони надають запаморочливий вплив на глядача. Такий візуальний ефект, подобається він нам чи ні, змушує споживача протистояти йому. Він вимагає від них реакції.

Петлі

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Петлі)

1) Noetic Brands, Green Bills 2) Shawn Wideman, Vida Church 3) petervasvari.com, ACTUART 4) Kraftwerk Design Inc., Terravant Wine Company

УВАГА: дана техніка пов’язана з обробкою поверхні логотипів. Перейти до наступної тенденції, якщо для отримання результату потрібно більше двох годин викручувати руки.

Всім нам подобаються логотипи з чіткими лініями і твердими формами, які втілюють розумні концепції. У той же час потрібно визнати, що експерименти з різними техніками створення поверхонь логотипів цілком процвітаючий бізнес. Дизайнери одержимі у винаході та володінні новим ефектом оформлення поверхні логотипів.

Знаки з цієї групи мають спеціальної рихлістю і недбалу привабливістю. Звичайні циклічні петлі, намальовані від руки, застосовуються до певної форми, яка сама по собі нічим не примітна, але цілком пізнавана. Фактично ці каракулі і складають родзинку лого. Ніяких претензійних каліграфічних потоншень і потовщень. Використано все ті ж Монолинії, які лягли в основу кількох трендів цього року. Хотілося відзначити, що були й інші логотипи, силуети яких аналогічно заповнювалися хаотичними карлючками. Але їм не вистачило скромною витонченості, властивої представленим тут лого, щоб потрапити в їх ряд.

Стрічки

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Стрічки)

1) BrandBerry, Artive 2) Higher, Voscast 3) Dickerson, Healing Touch 4) Frog Design, Microsoft Word

Логотипам з цієї групи властиві симптоми роздвоєння особистості. З одного боку вони щасливі у площині, але в той же час демонструють своє бажання згорнутися, щоб відправитися на прогулянку в 3D-світ. Такі знаки часто конструюються із смуги, пофарбованої в кольори пластику або подібного матеріалу. Їх найбільш головна риса – тінь на самого себе при вигині, але в той же час відсутність тіні на сторінці, щоб не залишатися в нашому світі. Деякі з знаків демонструють грандіозну просторовість, інші тільки натякають на бажання «злетіти».

У роботі з градієнтами дизайнери помічають, що використання форми і додаткового виміру відкриває нові незвідані території. Плоскі, мляві концепти набувають нового приємного для очей користувачів аспекту. Такий візуальний прийом виступає одним з компромісів між плоскою векторною графікою та аква-скляною рельєфністю, яка була модною останнє десятиліття.

Кома

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (кома)

1) FutureBrand BC & H, Grupo Boticário 2) Karl Design Vienna, Bertha Benz Challenge 3) BrandBerry, Olive 4) Baris Atiker, Euroclean

Подібна форма з’являється знову і знову в самих різних перевтіленнях. Ми її назвали «кома», так як вона схожа на велику кому або, можливо, на раковину молюска, яку кожен раз наводять як приклад математичного досконалості. Ця форма почасти нагадує вир, який показує рух, як частина якоїсь історії. Або може бути це насіння, яке проростає і розгортається, готуючись до життя в новій формі.

Хоча подання форми змінюється, але існують загальні риси – прозорість, чітко вивірений напрямок руху вгору і колірна палітра, яка демонструє таємничі процеси природи. Як і тенденція Куля, помічена роками раніше, ці знаки наповнені якимось чарівництвом, яке просить глядача не шукати логічних пояснень, а просто вірити.

Трикутні комірки

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Трикутні комірки)

1) Siren Design, Berkeley Estates 2) Vladimir Isaev, Telecom trade company 3) Dee Duncan, Razorfish 4) Publicity Upstream, Nouveaux Marches de France

Як колись запропонував творець геодезичного купола, Бакмінстер Фуллер (Buckminster Fuller) покласти в основу трикутник, так і тут ця фігура виступає основою для багатокутної форми. Отже, трикутник стає якимось структурним елементом для всіх об’єктів у Всесвіті. І дизайнери, використовуючи ці фрагменти всесвіту, створюють простір, розмір і форму. Поєднання трикутників для створення більшого цілого демонструє силу цифр та мозаїку різноманітності.

Бренд «Bass Ale» один з найстаріших відомих логотипів, використовує трикутник. Хоча одна ідеальна геометрична фігура цілком образотворча, але все ж накладає певні обмеження для дизайну. Одиночні трикутні знаки звичайно стійкі, але погано комбінуються з буквами і можуть створювати незручні пустоти. Але якщо їх поєднати, потроїти або об’єднати в групу, то вони стають чудовою, податливою шкірою, яку можна натягнути на будь-яку форму будь-якого розміру.

Фрукти

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Фрукти)

1) Strange Ideas, Hunger Free Heartland Foundation 2) Iconologic, MS & L Worldwide 3) RJ Thompson, HJ Heinz Company 4) Denis Aristov, KS-Stroy

Коли «Apple» – не apple (яблуко)? Коли «Blackberry» – не blackberry (ожина)? Тоді, коли вони є символами всесвітньо відомих брендів в технологіях, інноваціях і комунікаціях. Розгляд фруктів в ракурсі символу чогось іншого, ніж сад або виробник желе, стало цілком нормальним явищем. Торік дари природи були всюди на полях айдентики.

Кожен тип фруктів може викликати у споживачів будь-які спогади або історії. Це дотичний, знайомий і солодкий доповідач природи, який демонструє результат вкладених нами сил і виконаної роботи.

Фрукти є символами, які улюблені всіма, і тому вони привертають так багато клієнтів. Попросіть людей намалювати характерну рису фруктів, і вони будуть використовувати стилізовані зображення форми плоду, листків, стебла, які відомі і зрозумілі в усьому світі. Ця тенденція може швидко насититися подібними логотипами. Але ви навряд чи почуєте від кого-небудь, що наявність безлічі фруктових лого – це перепона, щоб зробити свій.

Інші менш примітні тренди

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Назад в минуле)
Назад у минуле
Landor Associates, Miller High Life
Деякі компанії перетворили свою айдентики в об’ємне, прозоре і підсвічене дійство. А інші, як «Miller High Life», покидають цей тренд і рухаються в сторону плоских векторних рішень. Зміни – наш постійний супутник.

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Ізометрія)
Ізометрія
Denis Aristov, Gizmo
Студія піксельної графіки «eBoy» колись створила цілий напрямок тривимірної піксельної графіки, створюючи цілі світи. Логотипи в стилі ізометрії нагадують нам колишні тенденції і могли б без проблем вписується в піксельні пейзажі від «eBoy».

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Чорна діра)
Чорна діра

BrandBerry, Idealogy
Це так, ніби хтось своєю камерою зняв момент всмоктування пилососом фрагмента художнього твору. Ми бачимо шматки і частинки, які асиметрично втягуються в невеликий отвір.

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Бирюльки)
Бирюльки
Interbrand Sampson Group, Commercial Bank of Africa
Силуети або форми покриті безладно розкиданими прямими паличками, які мають постійну ширину. Зазвичай при цьому утворюється контрформа.

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Реактивний)
Реактивний
Neue Design Studio, Visit Nordkyn
Логотип «Visit Nordkyn» приголомшливий приклад цього напряму. Можна подивитися цей лого у дії на сайті дизайн-студії «Neue Design Studio» . Блискуче рішення. Подібні лого входять в нови1 інноваційний напрямок логотипів, що трансформуються. Цей лого відображає температуру повітря, швидкість і напрям вітру. Але за таким же принципом логотип компанії може повідомляти користувачеві стан фінансових ринків або яка риба зараз краще клює.

Logolounge: тенденції в дизайні логотипів 2011. Частина 2. (Медальйони)
Медальйони
Sol Consultores, Metrix Networks
Ці знаки більше схожі на календарне колесо ацтеків, ніж на логотип. Занадто багато інформації вписано в коло. Вони закликають глядача до дослідження, так як іншим способом важко сприйняти всю візуальну інформацію.

Автор огляду Bill Gardner (куратор проекту logolounge.com )
Переклад http://shnick.com.ua



Подібні публікації:

  1. Тенденції у дизайні логотипів 2011. Частина-1.
  2. Підбірка креативних логотипів для натхнення. Логотипи з котами (добірка logo cat)
  3. ТОП-6 конкурсних логотипів НСК «Олімпійський»
  4. 15-16 листопада 2011 року, Київ. Workshop Каті Грюітерс «Food Design: концепції, тенденції та інновації»

Залиште свої враження!



z