архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » огляд ілюстрацій, огляд комп. графіки

Вибух мозку: цифрові ілюстрації у фотошопі від Ніка Ейнлі

середа, 12 Жовтень 2011, Переглядів: 1,272

Вибух мозку: цифровий живопис у фотошопі від Ніка Ейнлі (15)

Британський художник-самоучка Нік Ейнлі в коледжі навчався фізиці, але в науку не пішов. Напевно, це на краще, інакше ми б ніколи не побачили його прекрасних робіт в стилі цифрового живопису. Продумані вражаючі ілюстрації в більшості своїй були намальовані на замовлення для реклами, але є цілком самостійними творами, не прив’язаними до тієї чи іншої кампанії.

Традиційна біографія художника починається з розповіді про його дитячі каракулі і мрії не розлучатися з пензликом або олівцем. На жаль, британець Нік Ейнлі (Nik Ainley) не потрапляє в категорію живописців змалечку. Бажання малювати у нього з’явилося у свідомому віці – років в 20, і він відразу почав з цифрового живопису . Справа була так.

Наш герой спокійно вчився в університеті і горя не знав, поки йому в руки не потрапила копія «Фотошопу». Після знайомства зі знаменитою програмою наука померкла в очах майбутнього фахівця, і Нік Ейнлі став у вільний від занять час зависати за комп’ютером, студіювати мануали і влаштовувати творчі експерименти. Нік ніколи не вчився на курсах фотошопу в києві- всі свої знання і навики він здобув самотужки

Після цього була робота дизайнером – близько півтора років у великій компанії, плюс «халтурка» на стороні, якій з кожним вдало виконаним замовленням ставало все більше і більше. Зараз Нік Ейнлі повністю працює на себе і в загальному задоволений своїм становищем. Поступово виробилася самодисципліна, та необхідність платити за квартиру, за словами художника, надзвичайно надихає!

Звичайний день Ніка Ейнлі – це перегляд пошти і пари сайтів про новини дизайну, а потім … Якщо муза комунальних платежів прилетіла, то художника можуть очікувати і 12 годин інтенсивної праці, і більше. А ні – то ні.

Клієнтами Ніка Ейнлі є такі компанії, як «Едобі», «Пепсі», «Найк», «Ауді», «Британські авіалінії». Його цифровий живопис публікують у таких виданнях, як «National Geographic» і «Esquire». Художник каже, що акули бізнесу вийшли на нього самі, побачивши його роботи в журналах або зайшовши на веб-сайт автора в Інтернеті. Так що для того, щоб добитися успіху, важливо завжди бути на виду.

Універсальний порада Ніка Ейнлі – працювати, працювати, працювати. Але не гвалтувати себе, а, як кажуть, розслабитися і отримувати задоволення, інакше нічого хорошого з такої праці не вийде.



Подібні публікації:

  1. Веселі ілюстрації Ніка Даума
  2. Креативні фотографії Ніка Руднікі
  3. Антон Семенов aka Gloom82 і його похмурі психоделічні ілюстрації
  4. Приголомшлива серія на тему дикої природи Африки від фотографа Ніка Брандта (Nick Brandt)

Залиште свої враження!



z