архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » огляд комп. графіки

Коли Клайд зустрів Бонні: реклама «Фольксвагена» та його системи безпеки

четвер, 8 Грудень 2011, Переглядів: 987

Коли Клайд зустрів Бонні: реклама «Фольксвагена» та його системи безпеки (4)

Знав би, де впадеш, – соломки б підстелив, говорить народна мудрість. Однією з різновидів «соломки» реклама «Фольксвагена» називає систему, яка допомагає перебудовуватися в інший ряд. Прилади б’ють тривогу, якщо сусідня машина виявляється занадто близько. Якби існував такий вредноскоп для людей, він би не підпустив Брута до Цезаря, а Клайда – до Бонні, і можна було б уникнути багатьох неприємностей. Нова реклама «Фольксвагена» має слоган (у вільному перекладі): «Засіки лихо, поки воно тихо» («See things before they get dangerous»).

«Круто, величезний дерев’яний кінь», – кричали троянці і в повітря шлемики кидали. Цезар не помічав каверзи, коли виголошував: «Брут, як добре, що ти мій друг», а місіс Лектер щиро раділа появи на світ сина – Ганнібала. Забавну рекламу «Фольксвагена» з літерами з деталей зброї, фрагментів стародавньої мозаїки і дерева підготували в німецькому креативному агентстві «DDB Tribal Group» (Берлін).



Подібні публікації:

  1. Одна піца — дві різних начинки (1/2 + 1/2): оригінальна реклама піцерії
  2. Кисть з матеріалу замовника: нестандартна реклама фарби для волосся
  3. «Дивлячись на світ очима дитини»: кумедна реклама дитячого магазину
  4. Газетна реклама для тих, хто був у танку або на безлюдному острові: підсумки 2011 року

Залиште свої враження!



z