Про користь підборів: оригінальна реклама з науковим ухилом
Сучасна реклама може бути не тільки розважальною, але й пізнавальною. Так, плакати взуттєвого магазину знайомлять нас зі статистикою: «Чоловіки зростом вище 180 см просуваються по службі в 1,3 рази швидше», «80% топ-менеджерів вище 180 см», «Чоловіки вище 180 см заробляють на 10% більше грошей» . Що з цього випливає? Таким чоловікам потрібні і жінки до пари. «Дістати їх!» – Закликає оригінальна реклама , навмисно не уточнюючи: «вони» – це туфлі на високих підборах або кавалери вище 180 см на зріст. Втім, слідуючи логіці авторів, дама отримає і те, і інше: так би мовити, вранці туфлі – ввечері чоловіки.
Цифри, наведені на плакатах, не взяті зі стелі. Оригінальна реклама посилається на роботу Гвідо Хайнекен (його ім’я надруковано дрібним шрифтом у правому нижньому куті). Людина це серйозний – доктор наук, економіст, який очолює один з відділів в IAB – Нюрнберзькому інституті досліджень ринку праці та зайнятості. Висновки вченого мужа стали підмогою для оригінальної реклами, яку створили співробітники німецького агентства «Grey Worldwide».
Залиште свої враження!