архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » БІОГРАФІЇ, СТАТТІ

Д-р Кай Зеглер: На цю машину завжди дивляться з посмішкою

вівторок, 27 Листопад 2012, Переглядів: 838

Нещодавно завершився 4-й Московський міжнародний автомобільний салон (ММАС-2012). На ньому відбулося багато авто прем’єр, а представляти новинки приїхали керівники компаній і підрозділів провідних автоконцернів.
Нам вдалося зустрітися з доктором Каєм Зеглером (Старший віце-президент з координації комерційної діяльності та бренд-менеджменту MINI) і дізнатися у нього про новинки MINI і те, як змінюється життя після покупки автомобіля цієї марки.

- Розкажіть трохи про себе: звідки ви? З чого починали? Як довго ви працюєте в MINI?

- Я народився в 1955 році в Німеччині, як всі я ходив до школи. Потім в університет, отримав вчений ступінь доктора наук.Вибір у мене був не малий, а адже я був надією свого університкту в КВН. Мене помітили коли я друзям розповідав анекдоты. Але я вважаю, що вибрав майбутнє.

- За якою спеціальністю?

- Маркетинг. До BMW я працював у консалтинговій компанії – це було 24 роки тому.

- 24 роки?!

- Так, ось уже 24 роки я працюю в BMW. В мої обов’язки входив дуже великий спектр функцій, таких як стратегічний маркетинг і ведення проектів із зарубіжними країнами. Коли я поїхав до Сінгапуру я відповідав за BMW Asia, з 2004 по 2008 рік я був регіональним директором з міжнародного маркетингу, займався бренд-менеджент MINI, а потім очолив бренд MINI. У Росії я опинився вперше, напевно, в 1999. Дуже цікаво було спостерігати за розвитком нашої справи тут, це викликало багато позитивних емоцій. Росія займає серйозну нішу, незважаючи на всі перепади і коливання, які відбуваються економіці будь-якої країни.

- Яких головних досягнень ви добилися в Росії в 2012 році?

- У цьому році ми приділили особливу увагу бренду John Cooper Works, який представляє нову модель MINI John Cooper Works Countryman. Це перший автомобіль з двигуном з турбонаддувом і системою повного приводу. Він особливо цікавий для російських покупців, яким важлива керованість в умовах сніжної зими. Ще одне досягнення – модель MINI John Cooper Works GP з потужністю в 218 кінських сили. Її випробування проходили на гоночній трасі «Північна петля» в Нюрбургринзі, яку автомобіль подолав за 8 хвилин і 23 секунди. Ця модель випущена лімітованою серією в 2000 екземплярів.
У цьому році MINI виходить на новий рівень. Створюючи такі потужні автомобілі, ми розбиваємо стереотип про те, що MINI – це машина «для дівчаток». MINI – дійсно серйозний автомобіль, це підтверджує участь нашої команди в ралі «Дакар» в 2012 році. Ми пишаємося, мені здається, це чудова робота, гідна найвищих похвал.

- Тиждень тому виповнилося 53 роки з дня заснування бренду MINI, ви відзначали?

- Ні, у нас не було якогось особливого свята, тому що час біжить надто швидко. Замість цього ми відзначаємо відкриття наших представництв в інших країнах. З початку року ми відкрилися в Індії, Грузії, Йорданії, навіть в Алжирі. Це демонструє, що бренд MINI дійсно росте і розвивається. Ми сфокусовані не лише на Європі, а плануємо розширюватися і відкриватися все нові представництва по всьому світу.

- А яким ви уявляєте собі MINI в наступні 53 роки?

- Бренд MINI не можна порівнювати з іншими автомобільними брендами, тому що ми випускаємо більше, ніж машини. Ми демонструємо стиль життя, це дає нам зовсім іншу вагу в суспільстві. Ми хочемо продовжувати розвиватися, тому що люди купують машини і їм потрібен контакт, щоб бути покупцями. Ми дуже близькі з нашими клієнтами і ставимося до них як до справжніх друзів.

- Ви сказали, що MINI – це не просто авто, а цілий стиль життя. Як ви можете описати цей стиль?

- Якщо ви самі за кермом MINI, то коли ви подивіться в обличчя водія іншого MINI, ви неодмінно посміхнетеся. Можна навіть провести експеримент, ви не станете посміхатися, коли побачите на дорозі іншу машину. Ця реакція і є найважливіше. Ми дуже близькі зі своїми покупцями, якщо у нас є проблеми, ми вирішуємо їх разом. Це зовсім інший підхід: у нас немає мети просто продати автомобіль.

- Як ви можете описати водія MINI?

- Мені здається вони всі любителі пригод, завжди в курсі останніх тенденцій, в пошуку нових перспектив, відкриті всьому новому, не бояться змін, а люблять їх. Вони подорожують по всьому світу і у них багато друзів.

- Цього літа я побував на міжнародному фестивалі MINI United і там побачив цікаві моделі електромобілів MINI. Як ви вважаєте за такими автомобілями майбутнє або вони так і залишаться просто дорогими іграшками?

- Ми випускаємо найбільша кількість електромобілів на рік. Ми знаємо, як покупці використовують електромобілі: вони заряджають його вдома або на роботі і цього достатньо, щоб зробити невелику поїздку по місту. А багато людей думають, що такі автомобілі потрібно заряджати набагато частіше. Але в цьому немає необхідності. Загалом, електрокари – це машина, підходяща швидше для коротких пересувань по місту, ніж чим для тривалих поїздок. Гібриди в цьому відношенні, звичайно, зручніше.

- Які зміни відбулися в MINI після приєднання до BMW?

- У MINI з’явилися нові технічні можливості, але не змінився характер.

- Що ви думаєте про фінансову кризу, робили ви якісь особливі заходи, щоб не зазнати збитків?

- Мені здається, що в сформованій ситуації немає нічого незвичайного, це природне явище. Уявіть, що навколо завжди спекотна і сонячна погода – це як пустеля. Мені б це не сподобалося, адже після сонця хочеться і дощу. Нам усім потрібні зміни: потрібна зима, весна, осінь, а не тільки літо. Криза – це просто сигнал до того, що потрібно змінюватися, розвиватися й удосконалюватися. Я вважаю, що це позитивне явище. У ситуації фінансової кризи просто потрібно діяти швидко, а не чекати, коли все само вирішиться. Досвід 2008-2009 років дуже цінний для нас, в той час ми реструктурували і оптимізували весь процес.

- Що ви можете сказати про російському підрозділі MINI?

- Мені дуже подобається наша російська команда. Вона невелика і це мені до душі, тому що, коли занадто багато людей займаються однією справою, їм важко прийти до єдиного рішення, важко почути один одного. А в маленьких колективах кожен відповідає за свою справу, йому не потрібно вислуховувати всіх інших і він виконує свою роботу швидше і якісніше. Команди MINI по всьому світу працюють за таким принципом.

- А які офіси займають лідируючі позиції?
- Представництва в США і Англії на даний момент займають перші місця по продажах MINI в своїх країнах. Продажі в Росії поки не настільки великі, однак я впевнений, що скоро Росія ввійде в десятку лідируючих ринків, це наша мета на найближчий час.

- Що ви думаєте про швидкісні обмеження, яке в Росії, наприклад, складають 110 км / год? Для сучасних автомобілів це вже смішна швидкість.

- Дуже мало в світі місць без швидкісного обмеження, наприклад Південний автобан в Німеччині, Ангола, Монголія. Я думаю, що, загалом, дуже велика кількість обмежень позбавляє людей можливості виплеску необхідної енергії. Якщо у вас відмінний автомобіль, ви відчуваєте неймовірні відчуття від швидкісної їзди.

- Ви водите автомобіль MINI? Це, напевно, якась спеціальна лімітована версія?

У мене кілька MINI, кожен – для своїх цілей. Останнім часом я часто їжджу на Mini Clubman, це незвичайна машина – такий мінівен з 60-х. На цю машину на дорогах завжди дивляться з посмішкою. Коли я їжджу кататися на гірських лижах, я сідаю за Countryman. Це дуже стильна машина.



Подібні публікації:

  1. Вибираємо підлогомиючу машину
  2. Автомобіль MINI Clubvan
  3. Як вибрати посудомийну машину
  4. Інтерв’ю з дизайнером меблів Даніелем Михаликом

Залиште свої враження!



z