архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » архітектура, дизайн, меблі, мистецтво, мистецтво, огляд меблів, огляд мистецтва, ПОДІЇ, СТАТТІ, фото, ФОТООГЛЯДИ

Інсталяція Crater Lake від 24 ° Studio

понеділок, 7 Січень 2013, Переглядів: 830

Дизайнери 24 ° Studio виконали інсталяцію Crater Lake для участі в шоу Кобе Бієнале 2011, Японія. Цей проект вже став переможцем Shitsurai Art – міжнародного конкурсу організованого містом Кобе.

Концепт дизайну зародився в слідстві трагічної історії Хансин-Авадзі землетрусу 1995 року, що призвело до величезних руйнувань в місті зберігши тільки природу навколишнє Кобе. Це руйнівний випробування об’єднало місцевих жителів зробивши їх стійкими і згуртованими між собою, але залишаються відкритими і доброзичливими для гостей міста. Сильні соціальні зв’язки між людьми допомогли їм перенести лихо і відновити комфортний для проживання місто. Часто в повсякденному житті без проблем і криз, люди виключають спілкування лицем до лиця, і це одна з найбільших проблем в нашому технологічно обумовленому часу.

Crater Lake – інсталяція і навколишнє середовище, місце для зустрічей і насолоди красою навколишнього середовища, і, що більш важливо – місце розташовує до спілкування, яке було важливим каталізатором у відновленні міста Кобе після катастрофи. Інсталяція знаходиться в парку Shiosai на острові Port Island, звідки відкривається приголомшливий вид на міський центр, гірський і морський пейзаж.

Одна з цілей Crater Lake – це створення відкритого дерев’яного ландшафту для приємного огляду навколишнього середовища парку і за його межами. Кожна поверхня інсталяції може бути використана для сидіння та лежання. Додаткові стільчики в середині простору можуть бути реорганізовані відповідно до уподобань парафіян. Плавне поверхню пагорбів запрошує людей різних поколінь надаючи просторові умови для ігор, відпочинку і спілкування.

Кілька ідей і матеріалів були протестовані для створення плавного хвилястої форми. Лісоматеріал був обраний через сильний структурного потенціалу, зручності роботи з ним і натуральних природних якостей. Однією з головних проблем було знаходження рішення для побудови плавною і гладкої поверхні без використання дорогих методів згинання деревини парою, або технології цифрового виробництва. В результаті було знайдено рішення розділити кругову поверхню на 20 радіальних сегментів. Факторів, які визначили це оптимальне число було три: гладкість поверхні, графік виробництва та зручність транспортування. Сегменти були попередньо побудовані, а потім перевезені в парк.

З метою уникнення дорогого і індивідуального виробництва в процесі конструювання та споруди були використані стандартні розміри деревини та стандартні металеві кріплення. Конструкція радіальних сегментів складається з трьох структурних ребер які горизонтально з’єднані між собою. Поверхня кожного сегмента складається з 64 дощок. Поверхня для пішохідної циркуляції має вузьке відстані між дошками, плавно збільшуючись у міру піднесення пагорба, дозволяючи відпочиваючим легко забиратися на вершину. Своєрідний пагорб так само використовується як засіб захисту від сонця і вітрів бухти.

Дизайн: Фуміо Хіракава, Марина Топунова / 24 ° Studio
Місцезнаходження: Кобе, Японія
Діаметр: 10 м
Висота: 1,7 м
Рік: вересень 2011



Подібні публікації:

  1. Дизайн приватного будинку West Lake Hills від студії Specht Harpman
  2. Незвичайна інсталяція Bâtiment (Будівля) від художника Леандро Ерліча
  3. Інсталяція у вигляді гігантської павутини в Німеччині
  4. Приватна резиденція West Lake Hills від Specht Harpman

Залиште свої враження!



z