архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » інтер’єри, інтер’єри, огляд інтер’єрів, ПОДІЇ, СТАТТІ, ФОТООГЛЯДИ

Інтер’єр бутіка * Хто є хто від Фабіо Новембре. Мілан, Італія.

середа, 17 Квітень 2013, Переглядів: 1,061

В італійській столиці моди Мілані на відомій торговій вулиці Corso Venezia (Корсо Венеція) з’явився новий бутік модного бренду * Хто є хто. Оформленням інтер’єру магазину займався італійський дизайнер Фабіо Новембре (Fabio Novembre). Цілком імовірно, що унікальне рішення зі скляними силуетами чоловіків і жінок стане концептуальною основою для оформлення й інших бутиків даного бренду.

Оформленням інтер’єру магазину займався італійський дизайнер Фабіо Новембре (Fabio Novembre). Цілком імовірно, що унікальне рішення зі скляними силуетами чоловіків і жінок стане концептуальною основою для оформлення й інших бутиків даного бренду. Вони тягнуться один до одного, і ближче до кінця магазину їм майже вдається взятися за руки.
Прикрашені чорними мережами візерунків скляні фігури чоловіків і жінок, що вишикувалися уздовж стін магазину, відокремлює один від одного прірву з монохромної плитки.Частина стін бутика облицьована відполірованими пластинами з нержавіючої сталі.

Прикрашені чорними мережами візерунків скляні фігури чоловіків і жінок, що вишикувалися уздовж стін магазину, відокремлює один від одного прірву з монохромної плитки. Вони тягнуться один до одного, і ближче до кінця магазину їм майже вдається взятися за руки.

Фігури взяли на себе не тільки естетичну функцію. Вони допомагають розмежувати різні зони з одягом. Окрім вишуканого одягу, покупцям надається можливість купить сумку , яка зможе найкращим чином доповнити модний гардероб.

Частина стін бутика облицьована відполірованими пластинами з нержавіючої сталі. Завдяки цьому рішенню простір магазину стає ще більш містичним і казковим.Цілком імовірно, що унікальне рішення зі скляними силуетами чоловіків і жінок стане концептуальною основою для оформлення й інших бутиків даного бренду.

Бутік відкриє свої двері для покупців 8 квітня, якраз до знаменитого Міланського тижня дизайну, який проходитиме з 9 по 14 квітня.



Подібні публікації:

  1. Інтер’єр бутіка Who’s Who від Фабіо Новембре (Fabio Novembre). Мілан, Італія.
  2. Дизайн інтер’єру магазину Philipp Plein від студії AquiliAlberg
  3. Дизайн інтер’єру магазину Philipp Plein від студії AquiliAlberg
  4. Павільйон “Терплячий садівник” (The Patient Gardener) від Visiondivision. Мілан, Італія.

Залиште свої враження!



z