архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » огляд моди, СТАТТІ, ФОТООГЛЯДИ

Chaumet – розкіш і витонченість, що пройшла крізь століття

п`ятниця, 6 Червень 2014, Переглядів: 584

Chaumet – це старовинний елітний французький бренд, що пропонує своїм клієнтам тільки ексклюзивні ювелірні прикраси і годинник. Сьогодні ця марка здатна задовольнити запити навіть найвимогливіших і в той же час витончених особистостей, оскільки володіє величезним вибором продукції що успішно експонується.

Історія цієї марки почалася ще в далекому 1780 з відкриття Марі- Етьєном Ніто магазину у Франції. Вже тоді ювелірні вироби цього виробника користувалися широкою популярністю в аристократичних колах. Але успіх до французького ювелірному бренду прийшов тоді, коли до ювелірів надійшло замовлення від самого Наполеона. З часом компанії доводилося змінювати власників, виготовляти прикраси в найрізноманітніших стилях, але це не заважало їй залишатися затребуваною серед знатних осіб, навіть у періоди серйозних політичних хвилювань.

У 1885 році компанію викупила родина Шоме, завдяки чому головними клієнтами ювелірного бренду тепер стали американці. Варто відзначити, що компанія, крім ювелірних прикрас виробляла годинник, посуд, табакерки і безліч інших аксесуарів.

На даному етапі французька ювелірний бренд не втратив своєї багатовікової популярності і як і раніше дивує своїх шанувальників дивовижними і оригінальними наборами прикрас для чоловіків і жінок. Кожна колекція відрізняється своєю неповторністю, розкіш і елегантність яких неможливо заперечити.

Важливу роль в компанії відображають годинник, асортимент яких порівняємо з асортиментом прикрас. У кожній колекції покупець здатний знайти щось незвичайне, неповторне, несхоже на інших. Це особливий привілей, яку дарує ювелірний бренд своїм покупцям.

Витонченість і ексклюзивність, розкіш і індивідуальність – всі ці характеристики зібрані в ювелірному бренд. Вони дозволяють компанії залишатися лідером на ринку коштовностей класу люкс вже кілька століть. Незаперечний і дивовижний успіх ювелірного бренду серед справжніх естетів.



Подібні публікації:

  1. Chaumet – роскошь и утончённость, прошедшая сквозь века
  2. Різдвяна реклама першої половини ХХ-го століття
  3. Kensington House – королівська розкіш в інтер’єрі від SHH
  4. Готель Jade Mountain – розкіш у Карибському морі

Залиште свої враження!



z