архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії
Головна » інтер’єри, інтер’єри, дизайн, ПОДІЇ, СТАТТІ

Магазинна справа дизайнерів

середа, 13 Травень 2015, Переглядів: 308

Про те, якими новинками торгових майданчиків можуть похвалитися дизайнери, Д.Журнал вирішив поговорити в огляді з десяти новоспечених магазинних нестандартів.
Зиґзаґоподібні стелажі, що звисає зі стелі трава і льодяники, стіни з дерев’яних паличок і зелені, декор у дусі сюрреалістичної Аліси, культурне надбання нетривіальною Франції і вікторіанської Англії – все це сміливою струменем увірвалося в інтер’єри бутиків, флагманських магазинів і концепт-сторів, розроблених витонченими умами сучасності.
Концепт-стор D & V розроблений шведською студією Guise. Щоб максимально збільшити простір, візуальне рішення для мультибрендового магазину знайшло себе в білому кольорі.
Гнучка система стелажів, покрита блідою порошковою фарбою, має спеціальні отвори для кріплення одягу. Стрункі колони збудовані в шаховому порядку і заповнюють собою всю торговельну площадку. Центральна вітрина виконані з асиметричних зиґзаґоподібних елементів, що дозволяє значно заощадити простір, забезпечуючи разом з тим велика кількість місця для демонстрації продукції. Вона утворюється з відсіків розміром 40 х 40 см, що відповідає розміру складеної сорочки. Як коментують дизайнери, спочатку стіл повинен був вміщати сім складених деталей гардеробу, але в процесі розробки вдалося збільшити його можливості до двадцяти таких одиниць.
Інтер’єр відділу косметики у флагманському магазині Avril Supermarché Santé – дітище дизайнерів з TUXEDO.

Канадська мережа бутиків пропонує продукти біопітанія, натуральні косметичні товари та іншу еко-продукцію. Для відтворення характерною еко-атмосфери дизайнери взяли за основу світло-сірий фон, розбавивши його природними елементами – гілками, травою та іншою рослинністю. Зелений абажур помітний всюди, починаючи з розпису торгових стелажів і закінчуючи спускається зі стелі травою.
Дизайн дитячого магазину Kid’s Cavern, що знаходиться в Макао (Китай), розроблений креативним агентством Callison. Торговий зал загальною площею 10 000 квадратних метрів поділений на кілька зон, кожна з яких відповідає певній віковій категорії – від немовлят до підлітків.

Торговельне простір наповнений яскравими фарбами і позбавлене гострих кутів, замість цього – обтічні, заокруглені форми. На стелі – різноманітність еліпсів в барвистих кольорах, а з центрального відсіку звисають льодяники. Завдяки спеціальній системі освітлення, простір в буквальному сенсі вібрує і змінює фарби в залежності від обраної на програми.
Проект бутіка Las Chicas був створений архітекторами з бразильського агенства GUIV Arquitetura. Модний магазин жіночого одягу та аксесуарів представляє вироби місцевих брендів. В Las Chicas також часто проходять спеціальні зустрічі для інсайдерів модної індустрії.

Флагманський магазином люксового бренду House of Hackney розроблений студією MRA. Торговий зал площею 186 квадратних метрів складається з двох поверхів і розділений на кімнати під назвою «Сад», «Матерія» і «Мода і краса». Грайлива атмосфера апелює до часів вікторіанської Англії. Що найбільше кидається в очі, так це темна меблі, а також контрастні квіткові принти на меблях і шпалерах.



Подібні публікації:

  1. Студія для дизайнерів і архітекторів в Барселоні, Іспанія
  2. Лофт в районі Нохо в Нью-Йорку
  3. Кафе «Froyo Yogurteria» від Ahylo Studio. Волос, Греція.
  4. Пентхаус із блоків від дизайнерів студії UdA

Залиште свої враження!



z