архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії

Головна » Архіви за категоріями

Публікації в розділі графіка

Проектування логотипу
Проектування логотипу розділи: графіка, СТАТТІ
середа, 30 Чер, 2010 – 20:03 | Переглядів: 2,660

Можливе використання і авторське зміна вже існуючих шрифтів або ж застосування оригінальних, спроектованих спеціально для виконання цього завдання шрифтів. При цьому шрифт може бути змінений настільки, що саме написання назви фірми може стати знаком. Одним з методів проектування за цією схемою може бути зміна однієї або декількох літер слова шляхом деформації,

Форма логотипів
Форма логотипів розділи: графіка, СТАТТІ
середа, 30 Чер, 2010 – 19:55 | Переглядів: 4,495

Велике навантаження при побудові логотипу відводиться формі. Вплив певних форм на людину було відмічено ще в глибоку давнину. Пізніше спеціальними дослідженнями було науково встановлено, що форма, як і колір, емоційно впливає на людину. Прості геометричні форми швидше сприймаються глядачем і краще запам’ятовуються у порівнянні зі складними неправильними формами.

“Баухаус” – місце, де народився дизайн
“Баухаус” – місце, де народився дизайн розділи: графіка, СТАТТІ
субота, 26 Чер, 2010 – 21:30 | Переглядів: 2,793

Навряд чи про яку інший у світі дизайнерської Школі, написано стільки, скільки написано про Баухауса. Без найменшого сумніву внутрішнього додаю в цю скарбничку ще кілька сторінок. Справа в тому, що мені вдалося провести три чудові місяці в Дессау, щодня працюючи в Баухауса і паралельно копаючись в архівах Школи. Чудовий був час.

Логотип – це основа
Логотип – це основа розділи: графіка, СТАТТІ
субота, 26 Чер, 2010 – 21:17 | Переглядів: 4,093

Логотип – центральний елемент фірмового стилю компанії, фундамент, на основі якого зводяться непорушні стіни бастіону впізнаваності і башт довіри. Будь-яка основа зобов’язана міцно зберігати свою монолітність протягом довгих років, витримувати навантаження і не боятися змін. Так має бути і з логотипом. Ідеальний логотип не старіє, він на всі часи.

Фірмовий стиль, основи
Фірмовий стиль, основи розділи: графіка, СТАТТІ
п`ятниця, 18 Чер, 2010 – 12:51 | Переглядів: 9,376

На сьогоднішньому ринку ведеться боротьба не між товарами і фірмами, а між їх іміджами. Імідж можна визначити як відносно стійке уявлення про будь-яке об’єкті. Більшість наших знань про світ – це знання на рівні іміджів. При цьому відсутність свідомо спроектованого іміджу зовсім не означає відсутність образу як такого.

Різновиди паспарту і секрети оформлення
Різновиди паспарту і секрети оформлення розділи: інтер’єри, графіка, СТАТТІ, фото
середа, 14 Кві, 2010 – 11:00 | Переглядів: 8,056

Часто, прийшовши в багетних майстерню , ми чуємо незнайоме слово «паспарту». Однак для художників і майстрів паспарту – це один з найцінніших матеріалів для оздоблення картин, який став за останні кілька століть практично незамінним. Іншими словами паспарту – представляє собою картонну раму для оформлення портрета, гравюри або фотографії, що заповнює полі між рамою і зображенням, виконуючи функції полегшення сприйняття картини і підсилюючи естетичний вплив на глядача.

z