архітектура
дизайн інтер’єрів
дизайн меблів
предметний дизайн
технології
мода
мистецтво
ілюстрації
графіка
фотографії

Головна » Архіви за тегами

Публікації з тегами: лого

Бренд, фірмовий стиль і логотип. Їх відмінності.
Бренд, фірмовий стиль і логотип. Їх відмінності. розділи: графіка, СТАТТІ
понеділок, 12 Вер, 2011 – 12:53 | Переглядів: 3,907

Ваш логотип не є ні вашим брендом, ні вашим фірмовим стилем. Розробка логотипу, бренду та фірмового стилю (впізнаваності) мають …

30 креативних логотипів з тваринами
30 креативних логотипів з тваринами розділи: огляд комп. графіки, ФОТООГЛЯДИ
вівторок, 28 Вер, 2010 – 22:28 | Переглядів: 2,025

Вдалий і креативний він може надовго запам’ятається клієнтам і підвищити довіру до компанії або продукту. Нижче ви зможете знайти оригінальні 30 прикладів логотипів, створених на основі тварин

50 рибних креативних логотипів для натхнення
50 рибних креативних логотипів для натхнення розділи: огляд комп. графіки, ФОТООГЛЯДИ
четвер, 5 Сер, 2010 – 13:11 | Переглядів: 1,398

Для вашої уваги представляємо підбірку логотипів на рибну тему. Вражає креатив і оригінальність у створенні цих логотипів.

Колір логотипів
Колір логотипів розділи: графіка, СТАТТІ
неділя, 4 Лип, 2010 – 9:39 | Переглядів: 4,347

Не менш важливою складовою логотипу є колір. Колір оживляє форму, вносить сенс, вони один без одного не існують, колір в деякому сенсі сильніше форми. Так як він може погубити форму або не дати формі розкрити зміст логотипу, так само можливо і навпаки.

Логотип – це основа
Логотип – це основа розділи: графіка, СТАТТІ
субота, 26 Чер, 2010 – 21:17 | Переглядів: 4,328

Логотип – центральний елемент фірмового стилю компанії, фундамент, на основі якого зводяться непорушні стіни бастіону впізнаваності і башт довіри. Будь-яка основа зобов’язана міцно зберігати свою монолітність протягом довгих років, витримувати навантаження і не боятися змін. Так має бути і з логотипом. Ідеальний логотип не старіє, він на всі часи.

Moon Sydney, новий логотип Сіднея
Moon Sydney, новий логотип Сіднея розділи: огляд комп. графіки, ФОТООГЛЯДИ
п`ятниця, 18 Чер, 2010 – 12:58 | Переглядів: 1,583

Так, на сайті underconsideration.com талановитий дизайнер і колумніст Клінтон Дункан (Clinton Duncan) написав розгромну статтю з приводу доречності такої айдентики для красивого міста з багатою природою і високими демографічними показниками. Він пише, що шрифт Omnes (поєднання закруглених і прямих кінців) для накреслення назви міста не підходить.

Фірмовий стиль, основи
Фірмовий стиль, основи розділи: графіка, СТАТТІ
п`ятниця, 18 Чер, 2010 – 12:51 | Переглядів: 9,621

На сьогоднішньому ринку ведеться боротьба не між товарами і фірмами, а між їх іміджами. Імідж можна визначити як відносно стійке уявлення про будь-яке об’єкті. Більшість наших знань про світ – це знання на рівні іміджів. При цьому відсутність свідомо спроектованого іміджу зовсім не означає відсутність образу як такого.

Manual терапія
Manual терапія розділи: огляд комп. графіки, ФОТООГЛЯДИ
середа, 16 Чер, 2010 – 19:28 | Переглядів: 1,247

Логотипи від студії Manual завжди ясні і прості, як сам брендинг, яким вони з успіхом займаються. Адже, як відомо створення хорошого бренду – завдання не з простих. Потрібно відсікти все непотрібне і вичленувати саму серцевину продукту. У Manual з цим все гаразд. Їх графічний дизайн дуже близький до ідеалу. Жодних зайвих ліній, прозорість і говорящесть логотипів.

Українські міста, що приймають фінальну частину Євро-2012, представили свої логотипи.
Українські міста, що приймають фінальну частину Євро-2012, представили свої логотипи. розділи: графіка, ПОДІЇ
четвер, 10 Чер, 2010 – 13:03 | Переглядів: 1,818

Нагадаємо, що айдентіка Чемпіонату Європи з футболу 2012 розробила брендингова компанія Brandia Central. Логотипи міст – ідея і реалізація місцевих креаторів, найчастіше під ініціативою міськадміністрацій міст.

Design Tomorrow вибрав кращий логотип для України
Design Tomorrow вибрав кращий логотип для України розділи: графіка, ПОДІЇ
середа, 2 Чер, 2010 – 12:33 | Переглядів: 1,925

Оргкомітет конкурсу молодих дизайнерів DESIGN TOMORROW «Україна – бренд» визначив переможців.
Церемонія нагородження відбулася в рамках щорічного фестивалю I LOVE KIEV. Конкурс проходив протягом двох місяців, конкурсанти боролися у чотирьох номінаціях: «Логотип / Logo», «Принт / Print», «Нові медіа / New Media», і спеціальній номінації футболка на тему «I love Kiev».

z